Dzieci:
1. Wzrosła zdolność koncentracji uwagi, pozwalająca na doprowadzenie rozpoczętego zadania do końca.
3. Wzrosła zdolność uwagi, percepcji i pamięci słuchowej, a w szczególności dokonywania analizy sylabowej prawidłowej pod względem ilościowym i jakościowym, analiza zdania na wyrazy, rozpoznawanie i tworzenie rymów, wysłuchiwanie i określanie pozycji głoski i sylaby w wyrazie, dokonywanie syntezy i analizy fonemowej wyrazów o prostej budowie fonetycznej.
4. Wzrosła zdolność uwagi, percepcji i pamięci wzrokowej, a w szczególności wychwytywania różnic w obrazkach, pokonywania labiryntów, łączenia w pary znaków identycznych, wyszukiwania zapamiętanych elementów w zbiorze, płynność ruchowa oka podczas wodzenia za przedmiotem.
7. Nastąpił rozwój umiejętności współpracy z innymi dziećmi i dorosłymi (rodzice, nauczyciele), została podniesienia wiara we własne możliwości i nastąpił wzrost motywacji do podejmowania wysiłku intelektualnego.
8. Zwiększono zaangażowanie rodziców w proponowane formy działań.