- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Opublikowano: poniedziałek, 06 grudzień 2021 13:15
-
PN
-
Odsłony: 460
Data publikacji: 06.12.2021
Cel zapytanie ofertowego
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych w Biskupicach w ramach projektu “Laboratoria Przyszłości”.
Nawa i adres zamawiającego
Zespół Placówek Oświatowych im. Stefana Batorego w Biskupicach
Biskupice ul. Piłsudskiego 15
21-044 Trawniki
www.zpobiskupice.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przedmiot zapytania ofertowego
- Przedmiot zamówienia składa się z wyposażenia i pomocy dydaktycznych z akcesoriami oraz dodatkowym wsparciem do sal dydaktycznych zgodnym z załącznikiem numer 1.
- Szczegółowy opis przedmiot zapytania ofertowego stanowi załącznik numer 1 do powyższego zapytania ofertowego.
- Dokonanie przedmiotu zapytania ofertowego nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w Zapytaniu ofertowym oraz umową, której wzór stanowi Załącznik numer 2.
- Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w 1 gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. poz. 806) – jeśli dotyczy.
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.
- Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy gwarancji.
- Opłacenie zamówienia odbędzie się na podstawie faktury pro forma wystawionej po akceptacji przedmiotu zapytania ofertowego na bazie formularza zamówienia lub umowy.
Termin realizacji zamówienia i kary umowne
- Planowany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego wypada najpóźniej do 30 kwietnia 2022 roku.
- Przekroczenie ww. najpóźniejszego terminu dostawy będzie wiązało się z karami umownymi, wyszczególnionymi w treści umowy.
Opis przygotowania oferty
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na części przedmiotu zapytania ofertowego.
- Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej w pliku PDF zgodnym z Załącznikiem nr 3.
- Ofertę należy przesłać w postaci elektronicznej na adres email Szkoły.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci papierowej. Oferty złożone w postaci papierowej będą odrzucane.
- Oferty niekompletne będą odrzucane w postępowaniu.
Termin składania ofert
- Ofertę należy przesłać na wskazany adres email szkoły do 10.12.2021r..
- Złożone oferty można zmieniać i aktualizować przed upływem terminu składania ofert zgodnie z opisem przygotowania oferty.
Czytaj więcej: Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Opublikowano: środa, 01 grudzień 2021 20:08
-
PN
-
Odsłony: 382
Dyrektor Zespołu Placówek Oświatowych w Biskupicach zaprasza do składania oferty cenowej dotyczącej:
Wykonanie rocznego przeglądu oraz kontroli stanu technicznego sprawności instalacji przewodów kominowych, spalinowych i wentylacji grawitacyjnej w budynku szkoły oraz sali gimnastycznej Zakres okresowej kontroli zgodny z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.), w zakresie instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych).
Zamówienie udzielone będzie w trybie postępowania konkurencyjnego, dla którego nie stosuje się procedur ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U . z 2019 roku poz. 860 ze zm.)
- Przedmiot zamówienia:
Roczny przegląd oraz kontrola stanu technicznego sprawności instalacji przewodów kominowych, spalinowych i wentylacji grawitacyjnej, sprawdzenie prawidłowości połączeń olejowych w kotłowni w budynku szkoły oraz sali gimnastycznej.
- Termin realizacji zamówienia:
od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2025r.
- Miejsce i sposób uzyskania zapytania ofertowego:
Zespół Placówek Oświatowych w Biskupicach ul. Piłsudskiego 15
21-044 Trawniki
Tel.(81) 58 59 003
- Kryteria wyboru oferty: najniższa cena brutto.
- Dokumenty niezbędne do złożenia oferty:
- dokumenty wykazujące uprawnienia do wykonania usługi
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- formularz oferty- załącznik
Jeżeli Państwo są zainteresowani, prosimy o przesłanie oferty na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 10.12.2021r do godz. 12ºº
Nie dopuszcza się udzielenia zamówień częściowych i wariantowych.
- Zamawiający skontaktuje się z wybranym oferentem celem dokonania dalszych ustaleń, co do wykonania przedmiotu zamówienia.
Czytaj więcej: Zapytanie ofertowe na wykonanie rocznego przeglądu oraz kontroli stanu technicznego sprawności...