Kampania ZTU Logo

 

  1. Konkurs przeznaczonyjest dla uczniów klas IV –VIII
  2. Zadanie konkursowe:odnosi się do hasła przewodniego kampanii. Zadaniem uczestnika konkursu jest wykonanie pracy, która kojarzy mu się z tym hasłem.
  1. Celem konkursujest promowanie zdrowego stylu życia oraz rozwijanie świadomości na temat znaczenia trzeźwości umysłu w podejmowaniu mądrych i odpowiedzialnych decyzji w życiu.

       Głównym celem konkursu jest zachęcenie uczniów do zastanowienia się czym dla nich jest hasło „trzeźwy umysł” co oznacza bycie trzeźwym (nie tylko w kontekście substancji psychoaktywnych), ale również w odniesieniu do dokonywanych wyborów.

  1. Technika wykonania pracy:Uczniowie wykonują prace na w/w temat na  koszulkach (koszulach typu t-shirt)). Prace mogą zawierać adekwatne do tematyki konkursu hasła, wiersze, rymowanki, obrazki, etc.
  1. 5Pracemogą być wykonane dowolną techniką, pozwalającą na utrwalenie obrazu na materiale. Mogą zatem być narysowane, namalowane. Do koszulki powinna być zamieszczona informacja z imieniem i nazwiskiem autora.
  1. Ocenie podlegać będą :
    -  staranność i pomysłowość wykonania, 
    -  atrakcyjność plastyczna pracy,
    -  walory edukacyjne załączonego hasła sprzeciwiającego się uzależnieniu, itp.

      7.Termin dostarczenia prac: do 23.05.2025 r.

  1. Do kogo? Do gabinetu psychologa, pedagoga

 

      9.Rozstrzygnięcie konkursu: 26 maja 2025r.