Data publikacji: 06.12.2021
Cel zapytanie ofertowego
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Zespole Placówek Oświatowych w Biskupicach w ramach projektu “Laboratoria Przyszłości”.
Nawa i adres zamawiającego
Zespół Placówek Oświatowych im. Stefana Batorego w Biskupicach
Biskupice ul. Piłsudskiego 15
21-044 Trawniki
www.zpobiskupice.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przedmiot zapytania ofertowego
- Przedmiot zamówienia składa się z wyposażenia i pomocy dydaktycznych z akcesoriami oraz dodatkowym wsparciem do sal dydaktycznych zgodnym z załącznikiem numer 1.
- Szczegółowy opis przedmiot zapytania ofertowego stanowi załącznik numer 1 do powyższego zapytania ofertowego.
- Dokonanie przedmiotu zapytania ofertowego nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w Zapytaniu ofertowym oraz umową, której wzór stanowi Załącznik numer 2.
- Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w 1 gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym, w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. poz. 806) – jeśli dotyczy.
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.
- Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy gwarancji.
- Opłacenie zamówienia odbędzie się na podstawie faktury pro forma wystawionej po akceptacji przedmiotu zapytania ofertowego na bazie formularza zamówienia lub umowy.
Termin realizacji zamówienia i kary umowne
- Planowany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego wypada najpóźniej do 30 kwietnia 2022 roku.
- Przekroczenie ww. najpóźniejszego terminu dostawy będzie wiązało się z karami umownymi, wyszczególnionymi w treści umowy.
Opis przygotowania oferty
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na części przedmiotu zapytania ofertowego.
- Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej w pliku PDF zgodnym z Załącznikiem nr 3.
- Ofertę należy przesłać w postaci elektronicznej na adres email Szkoły.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci papierowej. Oferty złożone w postaci papierowej będą odrzucane.
- Oferty niekompletne będą odrzucane w postępowaniu.
Termin składania ofert
- Ofertę należy przesłać na wskazany adres email szkoły do 10.12.2021r..
- Złożone oferty można zmieniać i aktualizować przed upływem terminu składania ofert zgodnie z opisem przygotowania oferty.
Opis sposobu naliczania ceny oferty
- W ofercie należy podać cenę netto oraz brutto, wysokość podatku VAT za realizację poszczególnych części zamówienia.
- Oferowana przez wykonawcę cena jest ceną ryczałtową.
- Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, które Wykonawca winien ponieść z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami i przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wszystkie wartości powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- W przypadku wystąpienia w ofercie produktów zwolnionych z podatku od towarów i usług Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia odpowiedniego oświadczenie, które potwierdza możliwość zwolnienia z podatku od towarów i usług.
Kryterium oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
- Przy wyborze najlepszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- cena - waga 64%,
- szkolenia i obsługa posprzedażowa - waga 36%.
- Wskazane kryteria będą przeliczane na ocenę punktową w następujący sposób:
- cena: (najniższa otrzymana cena brutto / cena oferty badanej) x 64 pkt,
- za każdy miesiąc wsparcia posprzedażowego od daty dostawy przyznawane będą 1,5 punktu, przy czym maksymalnie można uzyskać 36 pkt.
- Zamawiający zaokrągli każdy wynik do dwóch miejsc po przecinku.
- Zamawiający udzieli realizacji zapytania ofertowego Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - ogólne warunki umowy
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej.
Warunki uczestnictwa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4) zapewniają serwis gwarancyjny nie krótszy niż 24 miesiące.
Wybór oferty
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana wykonawcom, którzy złożyli ofertę.
- W przypadku, jeżeli wykonawca którego oferta został wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
- Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Pozostałe informacje
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
- zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
- odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
- unieważnienia postępowania, jeśli:
- cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,
- postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.
- W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
Załączniki
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego
- Załącznik nr 2 - Szablon umowy
- Załącznik nr 3 - Wzór szablonu oferty (proszę wykonać w arkuszu kalkulacyjnym)